Ustawienie przekierowania
W tym wpisie pokażemy Państwu jak wygląda ustawienie przekierowania maili.
- Logujemy się na swoją skrzynkę:
poczta.itprocare.pl
login: adres e-mail
hasło: hasło do skrzynki mailowej
2. Po zalogowaniu z menu po lewej stronie wybieramy ustawienia.
3. Następnie filtry
4. Będziemy mieć listę utworzonych filtrów do naszego konta. (można tu tworzyć filtry globalnie które działają bez względu na używany program pocztowy). Klikamy na przycisk Utwórz
5. Tworzymy przekierowanie
Jeśli chcemy aby maile przychodzące zostały przekierowane na inny e-mail bez zapisu na naszej skrzynce postępujemy następująco:
Jeśli chcemy aby maile zostały przekierowane na inny e-mail oraz żeby zostały też na naszej skrzynce postępujemy następująco:
- Nazwa filtru – dowolna nazwa
- Filtr włączony – będzie działał od razu po zapisaniu
- Zakres – Wybieramy dla wszystkich (opcjonalnie można stworzyć regułę która będzie robiła przekierowanie dla wybranych np. osób, tematów itp. )
- Akcje – Przekaż wiadomość na konto / Wyślij kopię do (jeśli chcemy aby kopia maila została u nas na skrzynce)
- Pole obok akcji – podajemy adres na jaki mają zostać przekierowane maile
Na koniec klikamy zapisz
Fitr ustawiamy jako pierwszy przeciągając go na górę listy (jeżeli mamy więcej filtrów)
Ustawienie przekierowania zakończone.
Zachęcamy również do przeczytania wpisów: