Aby wykonać ustawienie auto odpowiedzi wykonujemy następujące czynności:
- Logujemy się na swoją skrzynkę:
poczta.itprocare.pl
login: adres e-mail
hasło: hasło do skrzynki mailowej

- Po zalogowaniu z menu po lewej stronie wybieramy ustawienia.



- Następnie filtry



- Będziemy mieć listę utworzonych filtrów do naszego konta. (można tu tworzyć filtry globalnie które działają bez względu na używany program pocztowy). Klikamy na przycisk Utwórz



- Tworzymy naszą autoodpowiedź:



- Nazwa filtru – dowolna nazwa
- Filtr włączony – będzie działał od razu po zapisaniu.
- Zakres – Wybieramy dla wszystkich (opcjonalnie można stworzyć regułę która będzie robiła odpowiedzi dla wybranych np. osób, tematów itp. )
- Akcje – Wybieramy „Odpowiedz wiadomością o treści”
- Treść – Wpisujemy treść jaka zostanie wysłana w odpowiedzi na maila.
- Temat – Może zostać pusty (domyślnie zostanie dopisane „auto” i treść tematu jaka była w mailu)
- Adres nadawcy odpowiedzi – zostawiamy pusty chyba że ma się pojawić jakiś inny adres mailowy z którego będzie wysłana wiadomość
- Moje adresy e-mail – zostawiamy puste
- Jak często wysyłać wiadomości – domyślnie nie wpisujemy nic. Jak ktoś do nas napisze dostanie odpowiedź więc wie że nas nie ma. Przy wysyłce kolejnego maila nie będzie odpowiedzi. Jeżeli ustawimy np. 2 dni to jeżeli napisze do nas osoba z adresu który wcześniej dostał odpowiedź i minie 2 dni to ponownie taką odpowiedź dostanie.
Na koniec klikamy zapisz
- W celu wyłączenia filtru wchodzimy do ustawień i z listy filtrów wybieramy nasz wcześniej utworzony filtr i odznaczamy „Filtr włączony” i klikamy zapisz.
Taki filtr będzie dalej na liście ale będzie „szary” i gotowy do ponownego włączenia.
Lub klikając w „Usuń” możemy całkowicie go usunąć.



Ustawienie auto odpowiedzi zakończone.